0723951037

ניסן ותום
ניסן ותום

תאונות עבודה

תאונת "עבודה" היא כל פגיעה גופנית שנגרמה לעובד שיש לה קשר ישיר לעבודתו למשל פגיעה ממכונה במפעל, נפילה מפיגום באתר בנייה, נפילה מסולם במחסן ועוד, והיא יכולה להתרחש במקום העבודה או מחוץ למקום העבודה.
תאונת דרכים תוכר במקרים מסוימים כ"תאונת עבודה" וזאת כאשר היא אירעה לעובד כאשר נסע ברכבו מטעם העבודה או בזמן העבודה, או כאשר היה בדרכו לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה.

תאונת דרכים לא תוכר כ"תאונת עבודה" כאשר נעשתה סטייה מנתיב הנסיעה הקבוע בדרך חזרה מהעבודה או עצירה בדרך מאחר ועצירה כזו מנתקת הלכה למעשה את הקשר בין התאונה לעבודה.

לעובד שנפגע במסגרת עבודתו ישנה זכות לפנות למוסד לביטוח לאומי לשם קבלת דמי פגיעה עבור התקופה בה שהה בחופשת מחלה עקב התאונה (עד 90 יום) כמו כן החזר הוצאות רפואיות והוצאות עבור שיקום. לעובד יש גם זכות להגיש לביטוח לאומי תביעה לקביעת דרגת נכות מעבודה עקב התאונה ובמקרים כאלו יזומן העובד לוועדה רפואית של המוסד לשם קביעת דרגת נכותו הזמנית/צמיתה עקב התאונה. בהתאם לנכות שתיקבע על ידי הועדה הרפואית יקבע המוסד אם העובד זכאי למענק כספי או לקצבה חודשית.

בנוסף לפנייה לביטוח לאומי, לעובד יש גם זכות לתבוע במסגרת תביעת נזיקין פיצוי בבית משפט מהגורם שהאחראי לתאונה, כאשר יש צורך להוכיח כי תאונת העבודה נגרמה בעקבות רשלנות (של המעביד או של גורם אחר).

כאשר מדובר בתאונת דרכים שהיא "תאונת עבודה", אין צורך להוכיח רשלנות כלשהי מאחר ובנוגע לתאונות דרכים אין זה משנה מי אשם בתאונה או מי גרם לתאונה- כל אדם שנפגע עקב שימוש ברכב (נהג, נוסע, הולך רגל) ונגרם לו נזק גוף בעקבותיה יפוצה ע"י חברת הביטוח של הרכב. חשוב להדגיש כי כאשר מדובר בתאונת דרכים קביעת הועדה הרפואית של הביטוח הלאומי מחייבת ותופסת גם בבית המשפט, והשופט קובע את שיעור הפיצויים של נפגע תאונת דרכים בהתאם לנכות שנקבע על ידי הועדה הרפואית, ולכן חשוב מאוד כי גם בשלב זה של הבדיקה בוועדה הרפואית של ביטוח לאומי ילווה הנפגע על ידי עורך דין וזאת כדי שלא יקופח בה ועל מנת שניתן יהיה להגיש ערעור אם יהיה לכך צורך.

תביעות נזיקין המוגשות לבית המשפט בגין תאונות עבודה הן לרוב מורכבות ביותר ומצריכות ניסיון רב מאחר וברוב המקרים ישנם מספר מזיקים או אחראים לתאונה, ויש צורך לתבוע את כולם, ולברר מה מידת האחריות של כל אחד מהמזיקים, כמו כן בית המשפט דורש כי לכתב התביעה תצורף חוות דעת רפואית שבה יעריך רופא את דרגת הנכות הרפואית שנגרמה לעובד עקב התאונה.

עו"ד ניסן גיצה ושאר עורכי הדין במשרד מנוסים מאוד בטיפול בתביעות נזיקין המוגשות עקב תאונות עבודה, ויש להם את הידע והניסיון לקבוע מי הגורמים אותם יש לתבוע, והם יודעים לאילו מומחים רפואיים יש לפנות על מנת לקבל חוות דעת רפואית והם יעשו הכל על מנת למקסם את הפיצוי שלו יזכה העובד.

הצהרת נגישות

הנגשת אתר לאנשים עם מוגבלויות

אנו מייחסים חשיבות עליונה להתאמת אתר האינטרנט שלנו לגולשים עם מוגבלות פיזית, קוגניטיבית וחושית, מתוך השקפה לפיה יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות.
אנו משקיעים משאבים רבים בהנגשה של האתר, על מנת לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש לשירות ולמידע בו בנוחות וליהנות מהשירותים ומהתכנים המתפרסמים בו.

תהליך ההנגשה כולל בין השאר שיפור בנושאים הבאים:

▪ ניווט פשוט וברור בתוך ובין דפי האתר גם בעזרת המקלדת בלבד
▪ אפשרות לשינוי גודל הגופן בכל דפי האתר עד 200% והמשך ניווט ללא קושי
▪ תצוגה ברורה של רכיבי האתר
▪ התאמה לדפדפנים שונים
▪ התאמה לעבודה ברזולוציות שונות
▪ אפשרות להצגת עמודים בצבעים הנגישים לכבדי ראייה ועיוורי צבעים כלומר טקסט כהה על רקע בהיר במידת הצורך
▪ הנגשת טפסי האתר על מנת לאפשר שימוש קל ופשוט לבעלי מוגבלויות
▪ מנגנון לעקיפת התפריט הראשי
▪ הוספת טקסטים חלופיים לתמונות

סוג הנגישות באתר האינטרנט שלנו:

האתר מונגש ע”פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 ונעזר בהנחיות הנגישות באתרים הבנויים בפלטפורמת wordpress.
האתר מונגש לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.
Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0

נציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כל דפי באתר, ייתכן ויתגלו חלקים ספציפיים באתר שאינם נגישים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו ורצוננו לאפשר בו שימוש עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

נשמח לעמוד לשירותך בכל בקשה לקבלת מידע או הצעות לשיפור.
לפניות בנושא נגישות ניתן לפנות לתום גיצה:
מייל – tomghitza1@gmail.com
טלפון – 050-267-7361

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. 

לעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי 

לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי עלעי לחי לחי לחי לחי לחי לחי לח ילחי לחע ליע חיע חי ע

דילוג לתוכן